Helgen....

Nu  e det en ny vecka med nya problem... 
 Men den har börjat lungt...
är lite seg efter en helt underbar helg...
kul att du kunde komma te mig på besök  bra avslut med snön där haha.. men den ligger inte kvar.
mat vanona var helt i linje nästan..  antar jag haha..
hum vad skall jag mer skriva?

Jo vi var ju på gustavs vik alla tre.. gud var roligt... haha.. okej det var då jag vilade upp mig ... stakars er.. oj oj det är inte lätt..

Men då hade jag kul! haha gud vad  roligt.... 
 ..................................................
 men nu e man ensam i tomheten... igen..
 Men inte vara deppig...  men har ljuset och lusten att leva....

Kramar...

Kommentarer
Postat av: d@nne

Bra det var en underbar helg då!! jasså stackare att snön inte låg kvar då!! kanske kommit nytt snö??



Ja bra du har ljuset och lusten att leva!! annars hade man blivit orolig!!

2008-11-21 @ 12:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0