Resa hit och dit

Nu e allt resande över för två veckor framåt. bästisen åkte hem nu i kväll så hemskt..... Jag kan nu gråta lite över det. Det blev så tomt. Att åka från min älskade Daniel var hemskt det så svårt att bestämma vad jag skulle känna när min tösa skulle med och jag skulle lämna mitt hjäta i sthlm/uppsala. Man vet inte om man skall skratta eller gårta, man blir helt likgiltig på någotvis. Jag har fått bo hos min älskling över påskhelgen det har varit såå mysigt mycket fin och trevlig familj. Kommer gjärna tillbaka på besök. Och så se mera av dig älskling. Nu ekar huset tomt och jag skall bara städa och göra rent efter mig och Em så att jag kan leva. Och kan ta imot mera besök det är nämligen 13 dagar tills min älskling på besök. :) LÄNKTAR! <3. Nu e det dax att traska till sängen för att sova en blund för att jobba från kl 7.12 seda åka direkt till Säveflygplats:) och plocka upp två töser som varit på resa i Skottland:) och hem med dem:) Efter det skall man jobba :) ännu mera :) Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0