Sjukdomar och kärlek

Nu var man här igen, nu ligger min kärlek på soffan och sover bort huvudvärk medans jag sitter här och skriver för välden. skall ta mig från denna fyrkantiga skärm och ut och springa med min kära syster:) skall bli nice och det är en anledning så jag inte skall störa min söta på soffan :) Han ligger undet ett varmt och gott täcke... Det som mer hänt i dag är att vi två med en av mina systrar var ute på promenad vid havet :) så nice att dela något som man håller kär som havet. Sann västkustbo som jag är :P Blir aldig Östkustbo som det ser ut nu iaf :) Jag har bjudit på min "kock konster" som inte existera :P Haha... I kväll blir det glass med coklas sås :P mums... se you later Aligator:P

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad kul att du har en blogg, den kommer jag att följa :) Kramar Klara

2010-05-07 @ 22:49:33
URL: http://k

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0