Örebro 4/3-7/3

Jaha då har man varit i sin andra hemstad nämligen ÖREBRO! Fy vad man saknar en del saker.. alla vänner man hade där och gemenskapen med allt vad personal heter. alla finna leenden man fick:) Man gick i en stad man kännde igen sig i. Dock har statsbussarna ändrat färg till den LILA urka färgen och en inredning som är mer obekväm än den förra. så trist måste jag säga. De blåa bussarna var för mig Örebro. Och nu till råga på allt så skall de ändra bussnr till April kunde det bli värre? Men hoppas de kan göra ett bra system som fär synskadade är lättare. (tror knappast det) men ändå. jag kom till Örebro för lite ledigt och umgås me de bästa dvs mina vänner. :)Vi gick ut på fredags kvällen efter att Min sthlm tjej kommit ner med sitt tåg:P Dansade hela natten och hade kul inget slår bra musik och trevligt sällskap:P <3 Dagen efter kännde man problemen men halsen men ingnorerade det för att komma ut till mariebergs köpscentrum som det hette på vår tid:P ( mariebergs galleria som det nu heter) haha så gammal jag känner mig :P Shoppingen blev en ny skorta i härlig stil:p dvs Johanna stil :p. Och denna kväll blev det puben Liquid ihop med sthlms tösen :P De andra orkade inte... sedan hem och märker att nu gör halsen anspråk på min uppmärkasmhet men vad tusan har ju söndagen kvar skall vakan på morgonen och upptäcka att jag inte kan tala och att kompisen väljer att se Vasaloppet kl 08:00 på morgonen utan att tänka sig för sätta ¨på ljud för att väcka resten av lägenheten. suck.. I med öronproppar och somna om en timma, upp och fixa frukost till oss sedan bar det av till stan (Örebro cetrum). För mer shoppning :p. Besökt också Hjälmaren, efter det lämnade sthlm tjejen vid tåget tar mig där i från till Tirep tjejens lägenhet och hämtar mina saker och drar i väldig fart till stationen. sätter mig på tågt vilket var en "ligg vagn" där man satt i en soffa typ med plats för 6 pasagerare:)så mys men kunde dock inte prata i telefon känndes fel plats så smsade hela resan hem till Mitt hus :P Så var min helg i stora drag i Örebor. miss the town alott:) <3

Kommentarer
Postat av: Em

Hej Göteborgs bondtös! =)=P

Hur ska man beskriva helgen?

Finns tusentals ord man kan beskriva helgen med, men jag väljer två starka ord som är: Jätte kul! =)

Gud vad vi dansade den fredagen! Men kul var det allt!=)

Dansa mer sen nästa gång? =)



Jätte kul att besöka Örebro och träffa vännerna igen =)



Du är inte ensam över att sakna den staden, jag saknar den staden också!

2010-03-12 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0