trassligt och fullt av jobb

Hej, nu har jag hamnat i en situvation av att jobba in princip heltid sååå härligt det börjar bli ordning på denna tant :) så skönt men svårt att sköta kärleken till ja du vet, och det är skrämmande. Att ha det är hemskt.. Önskar jag kunde göra något åt det, men jag kan inte mycket göra. Jag ill bara flyta med livet och se vad som sker inte bestämma än vad jag gör om två år. inte vem jag skall leva med när jag är unga 21 år. Jag vill häldre vara en fri fjäril och flyga. Men får se vad det tar vägen. skall se vad han tänker. får se vart liver tar mig. Älskar mitt liv med djuren och vänner som står vid min sida och ger mig stryka... Min envis är det bästa vapnet... Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0