Trött

Nu har jag jobbar två fulla dagar, det känns:) bra med stålar.. Jag har också kommit igång med min träning känns toppen:) Har bara sådan träningsvärk i benen det är lite iriterade när man jobbar man blir "trögstartad" Men det går över:) Nu e det bara ett par dagar kvar så blir det tåget mot sthlm och vidare mot Uppsala. Sedan veckan efter kommer BÄSTISEN från sthlm ner och umgås. Ullared? är ett som står på shemat :P Bra att man har körkort ;) Jobba e kul men får se hur det blir te sommaren vilken avdelning det blir:) såå nyfiken hoppas på en heltid så man tjänar bra :) för det händer inte nu, haha.. Och vick till hösten skulle inte vara fel :P Får väll se hur det blir. Just nu njuter jag av att ha det bra och vara trött :) Ha det bra folket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0