Student och Resor.

Nu tar vänner farväl av skollivet.. och syster. jag kan lätt gå tillbaka till den sista veckan i skolan och känna all den ångset samt lycka att man får gå vidare i livet. Har lätt att se alla glada goo vänner som fanns vid min sida då.. saknar att "ränna" i korridorer och snacka och ha kul :) hihi och ut på helgen.. och ta et glas. Men nu har jag hammat i jobbar fasen ett tag, skall ta reda på mitt liv och hita något att "bli". För känner att jag e ung nog att fortsatt orka stimulera min hjärna med kunskap. Men först nu skall man fyra av de som tar student och glädjas med dem :) Efter det blir det en resa till älskligen <3 Miss ya...

Kommentarer
Postat av: Håkan

Åker du upp till Örebro??

2010-05-27 @ 23:23:54
Postat av: Klara

Känner igen de där tankarna! Var på mimn gymnasieskola och hälsade på idag så många minnen som kom tillbaka!



Kram

2010-05-28 @ 15:46:16
URL: http://klaraemilia.blogspot.com
Postat av: Em

Jag håller med dig, Gumman.

Man saknar allt alla vänner, korridors pratet och att gå ut på helgen med vänner man känner väl, men speciellt närheten man hade till alla vänner.

Det är en tid man aldrig glömmer =)



Kramar!

2010-06-01 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0