Att packa och städa e skit..

Nu flytt städar man övervåningen på huset där jag haft min vind.. urkar vad trist det är! Men det e ett måste om man skall flytta till Uppsala och hyra ut huset igen. Men det är så trist ändå.. Men i dag blir det att verkligen göra något åt de små sakerna dvs hämta kartonger så man kan packa ner pryndas sakerna.. det är bättre att ta allt på engång. annars kommer jag gå runt och reta mig på att jag alldig blir klar.. Annars kommer jag stå där sista vecka och packa som en tok och hinner inte njuta av livet.. alls.. så allt eller inget:) Men på Måndag blir det utflytkt med den bäste :) Cissi till göksäter för att se om det har kattlådor och annat smått och gått till henne så hon kan trivas:) I dag skall jag också hålla tummarna för min älsking som har två tentor :) Gud vad stolt jag är :) Puss på dig <3.. Kramar i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0