Vinter redan :)

Nu är det dax att packa in för resan mot skottland på fredag :) Hoppas jag får med mig allt :P både dit och hem.. Jag längtar till den 12/11 då förhoppningsvis kommer min älsking hit och pussar och krammar på mig Wee.... säger jag bara... I dag har jag också haft scout möte det var mys var dock ensam ledare med hjälp :) Vilket känns okej:) I morgon skall mor åka och tabort en av våra katter för att hon inte blir fisk... mycket ledsen för kattens skull samt mor som är tvungen att ta detta hemska beslut. Men hon har gjort vad hon kunnat för katten med den kunskap som finns... Tänker på dig Missy.... <3 Längtar efter mitt gjärta <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj här va det inte nyuppdaterat.

Tack för magkommentaren :)

Det går bra, inte jobbat så mycket nu på ett par veckor bara. Lite småont i ryggen ibland bara och lite osmidig :P annars inga bekymmer.

Går bra i skolan?

Kram



2011-02-10 @ 08:50:14
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0