Lägga mat i frysenoch ny arbetsplats...

känner mig för tillfället rätt yr.... har fått en ny arbetsplats att vara som vikarie det kommer att bli bra. bara jag kommer in i det någon gång. jag börja hitta lite iaf:) Med snäll personal kommer man långt:) skall jobba där rätt mycket så hoppas det ordnar sig :) Men nu börjar planarna för att flytta norr ut att ta form orkar inte ha ca 60 min till min älskling. Det finns både jobb och studie möjligheter där uppe. bostad ja det är ett yttligare problem som man skall finna lösning på så småningom. Jag och mitt hjärta får sätta oss ner och kolla runt någon dag när det finns tillfälle. Jag skall göra en tenta på Engelska B för att ha en möjlighet att komma in på Pedagogiskt arbete för yngre åldrar på universitetet i Uppsala.. Håll tummarn och tår för mig :) Tapeten till mitt badrum e bestämd ÄNTLIGEN!!! såå skönt.... skall bara boka tid med han som skall sätta in dem :) och prata med min kära mor om projektet :) NU blir det att göra klart det sista :) Kramisar

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh vad spännande det låter :) Hoppas att allt går vägen håller tummarna för dig!

Kramar

2010-09-10 @ 09:52:26
URL: http://klaraemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0